dimecres, 18 de març del 2009

Comencem!

Bé doncs, acaba de néixer una idea que ja fa temps que li dono voltes.

Com bé podeu veure al meu perfil, sóc estudiant de Relacions Internacionals. I què vull dir amb això? Doncs que m'agrada i m'interessa el que passa en els altres països. No en sóc una experta, ni molt menys, però tenia ganes de crear algun lloc on poder explicar què passa pel món.

La meva intenció és crear una pàgina primer per aprendre, el buscar informació que m'ajudi a entendre les relacions entre els paísos, els conflictes i les situacions a nivell internacional, i després perquè sigui una eina de debat. Aquí també hi entraran els viatges i tot tipus d'experiencies personals (que hi tinguin relació, és clar). Accepto tot tipus de correccions i estic oberta a propostes.

Espero que el trobeu interessant, i que el disfruteu tant com jo. Hi ha moltes coses per perfilar, però espero que poc a poc això vagi prenent cos.

Una abraçada a tots!

3 comentaris:

  1. Ho seguirem! Petons (no de la mort! ;)!

    ResponElimina
  2. Holaaaaaaa,

    Vas agafant afició a aixó d'escriure. Me'n alegro molt. Tinc la sort de llegir-te des de els inicis.

    Que rodis molt per aquest mon i que el que vegis ens ho expliquis amb el teu estil.

    Una admiradora

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies! a tots dos :)

    i horabaixa, com sempre, en els inicis ;)

    ResponElimina